«Перемовини в закупівлях: мистецтво вигідних угод»
ОНЛАЙН
Той самий тренінг, що окупиться за одні перемовини!
4-13 березня 2025
4 модулі по 3-3,5 години
Вівторок та четвер з 10:00 до 13:30
Програма тренінгу для закупівельників та керівників відділу закупівель, категорійних менеджерів,
а також співробітників, які домовляються про придбання послуг та матеріалів
(обладнання, логістика, транспорт, маркетинг, HR, IT, тощо)
Які можливості дасть Вам цей тренінг:
-
Навчитеся усвідомлено вести перемовини, отримувати максимум, зберігаючи партнерські відносини з постачальниками
-
Зможете отримувати різні види знижок та бонусів від постачальників
-
Зможете ефективно відпрацьовувати спроби підвищення цін постачальниками
-
Зможете відстоювати свої позиції та інтереси у перемовинах зі складними постачальниками та протистояти маніпулятивним прийомам монополістів
Що на Вас чекає:
-
Концентрований практичний контент, заснований на реальних ситуаціях у закупівлях
-
Фокус на практичних завданнях та кейсах з реальних перемовних ситуацій
-
Інтерактивні сесії з моделювання перемовних ситуацій
-
Індивідуальний зворотний зв'язок від тренера щодо Ваших перемовних навичок
-
Практичні інструменти та шаблони для негайного застосування в роботі
-
Можливість обміну досвідом з колегами-закупівельниками з різних галузей
АКТУАЛЬНІСТЬ:
-
Програма фокусується на стратегіях співпраці з постачальниками в складних економічних умовах, що є критично важливим для бізнесу сьогодні.
-
Учасники навчаються реагувати на зміни ринку та ефективно вести перемовини в умовах невизначеності.
-
Розвиток soft skills - тренінг розвиває критично важливі навички комунікації, аргументації та впливу, які необхідні не лише в закупівлях, але й в інших сферах бізнесу.
ПРОГРАМА
Модуль 1. Стратегії співпраці з постачальниками в умовах війни та невизначеності
- Види перемовин – які більш дієві в сучасних умовах
- Спокуса велика, або навіщо «виграв-виграв» сильному?
- Розробка матриці цілей, стратегії та плану перемовин під задачі бізнесу
- Підготовка конструктивних, переконливих аргументів та доказів
- Що таке «план Б» або як не програти будь-які перемовини
Модуль 2. Мистецтво переконання: техніки аргументації та мовні прийоми впливу у перемовинах
- Як тримати фокус на спільних інтересах без втрат для себе
- Що таке «мова вигод» і як навчитися нею розмовляти
- Контекст та альтернативи - як використовувати в перемовинах
- Аргументація – як переконувати та продавати свої ідеї постачальникам
- Як ясно, чітко і структуровано доносити інформацію
Модуль 3. Поліпшення умов, зниження закупівельних цін та мінімізація витрат
- Види знижок та бонусів, які Ви можете отримувати від постачальників
- Успішний торг - як домагатися найкращих цін
- Як мотивувати чинних постачальників на поліпшення умов постачання
- Правила поступок. Як правильно поступатися у разі потреби і що вимагати натомість
- Як закупівельнику реагувати на підвищення цін з максимальною користю для бізнесу
Модуль 4. Заперечення, маніпуляція і тиск - захист та протидія
- Ознаки тиску на закупівельника - як нас стимулюють робити помилки
- Розробка стратегії та тактики перемовин зі «складними» опонентами та монополістами
- Маніпуляції, вплив та психологічні хитрощі в перемовинах
- 11 мовних прийомів для відповідей на заперечення постачальників
- Найприродніші та найефективніші способи підвести зустріч до вдалого завершення
Матеріали, що залишаються у учасників після тренінгу:
-
презентація з інформативними слайдами
-
шаблон підготовки до перемовин
-
матриця розробки цілей на перемовини
-
чек-лист для підготовки до перемовин
-
шаблони для генерації ідей щодо відповідей на заперечення постачальників
-
повний список мотивів, що впливають на прийняття рішень постачальниками
-
шаблон для аналізу проведених перемовин
ПРО ТРЕНЕРА:
Вікторія Березіна
- бізнес-тренер, засновник тренінгової компанії Business&People;
- має 20-ти річний успішний досвід роботи у великих національних компаніях та керівництві власного бізнесу;
- на ринку консалтингових послуг із 2006 року допомагае клієнтам розробляти стратегіі та навчати команди;
- провела понад 500 навчальних проектів у сфері рітейлу та торгівлі, агробізнесу, ринку нерухомості, ринку медицини та фармацевтики, виробництва та дистрибуції.
Вікторія практик та діючий перемовник.
На тренінгах ділиться перевіреними технологіями,
підкріплюючи їх прикладами з особистого досвіду як з боку закупівельника, так і з боку продажів.
СЕРЕД КЛІЄНТІВ ТРЕНЕРА:
Формат навчання:
-
Інтерактивний онлайн-тренінг - максимально наближений до «живих» тренінгів з практичними вправами в сесійних кімнатах (50/50).
-
майданчик проведення: Zoom
Періодичність навчання:
-
Кількість занять: 4 модулі по 3-3,5 години
-
Вівторок та четвер з 10:00 до 13:30
Розклад:
-
Модуль 1 – 04 березня
-
Модуль 2 – 06 березня
-
Модуль 3 – 11 березня
-
Модуль 4 – 13 березня
Для закріплення матеріалу та пролонгації процесу навчання між модулями для учасників передбачені домашні завдання.
Комунікації:
На початку навчання створюється закрита група у телеграмі, де учасники можуть спілкуватися між собою, обговорювати домашні завдання та ставити запитання тренеру.
Вартість участі: 8 200 грн.
Знижки:
-
5% для другого учасника від однієї компанії;
-
7% для третього і більше учасників від однієї компанії.
Умови оплати: 100% передоплата (ФОП, 3 група єдиного податку, неплатник ПДВ).
Реєстрація за тел.: 067 497-53-07, Анна
ВІДГУКИ учасників попередніх проектів:
«Вікторія – просто чарівний тренер. Побувавши в неї на тренінгу, ти отримуєш не тільки величезний багаж знань, схем, аргументів, які допомагають вийти зі складних ситуацій, але й величезний запас позитивних емоцій. Знання та навички, отримані під час тренінгу, успішно застосовуються на практиці та у звичайному житті. Вікторія, дякую вам за ваші зусилля та роботу, яка допомагає розвиватися та мотивує на успіх.»
Світлана, спеціаліст із закупівель, Фармак
Дуже дякую! Все дуже сподобалось. Була теорія з фактичним чи вигаданим прикладом, що дуже важливо, оскільки допоможе кращому сприйняттю інформації. Рекомендуватиму тренінг своїм колегам з інших організацій.
Юрій Вікторович, асистент із закупівель, Норвезька рада у справах біженців в Україні
Дуже корисно та пізнавально. На тренінгу було дано правила проведення переговорів, багато фішок для успішного їх завершення. Два дні пролетіли. Вікторія досвідчений харизматичний тренер. Організація на високому рівні.
Олена Михайлівна, Заст. директора з МТС УБМР Укргазспецбудмонтаж
Геніальний тренінг. Стануть в нагоді всі прийоми, як у бізнесі, так і в житті. Думаю, прийду ще на другий. Дякую за допомогу у розборі ситуацій. Вже завтра почну застосовувати техніки.
Ганна, менеджер із закупівель, MacPaw
Тренінг - вразив обсяг корисної інформації, яка подається в легкій і доступній формі. Мотивує до перегляду техніки закупівель (хочеться випробувати набуті знання на практиці, впровадити корисні новації у відділ + підприємство в цілому). Дякую!
Юлія Валеріївна, економіст з матеріально-технічного забезпечення, Індар
Дякую Вам, Вікторіє! Дуже багато корисних лайф-хаків щодо ефективних переговорів. Цікава подача матеріалу, багато прикладів, дуже тішить, що приклади – реальні. Два дні пролетіли динамічно, непомітно та жахливо :) цікаво!!! Успіхів Вам та Вашій команді, багато цікавих клієнтів!!!
Любов, менеджер відділу закупівель, МедіаГрупа
Мої враження на 100% позитивні. Багато інформації, яку я взагалі не знала. Рекомендації щодо постачальників є дуже потрібні для роботи. Є розуміння того, що робила до біса помилок. Після тренінгу є розуміння в якому напрямку рухатися, над чим працювати. І взагалі з'явилося розуміння хто ж це така людина, яка займається закупівлями. Тепер маю інше відношення до роботи. Тому Вікторії велике дякую))
Зінаїда Олександрівна, Начальник відділу постачання, ТОВ "В-Центр"
Це не просто тренінг про те, як вести переговори, а про те, як мислити не стандартно, розвиватися, навчатися та враховувати не лише свої інтереси – так можна більше здобути!
Оксана Олександрівна, Начальник відділу управління асортиментом, ТОВ Фудмейкер
Змістовний, цікавий, тематичний тренінг, що дає змогу розкрити потенціал у сфері закупівель. Дозволяє ґрунтовно підійти до підготовки та проведення переговорів. Детально розібрали способи визначення типів переговорників, що дозволяє правильно побудувати свою позицію та поведінку у процесі переговорів. Також тренінг дасть можливість знайти правильний підхід у роботі із внутрішнім клієнтом.
Олександр Іванович, фахівець із закупівель, ПРАТ «КЕРАМЕТ»