Шепельов Вадим

 

 Сертифікований консультант з системного управління бізнесом та організаційного розвитку, бізнес-тренер, коуч.

 Учасник Міжнародної асоціації консультантів із управління, IMC. Кваліфікацію підтверджено ЄБРР.

 Автор курсу «Управління розвитком організації» у КНЕУ ім. Вадима Гетьмана.

 Голова наглядової ради української компанії.

 Робота в напрямах: Медіації, Стратегія розвитку бізнесу, Управління, Побудова систем збуту, Комунікації, Індивідуальне психологічне консультування.

 Автор публікацій з навчання та розвитку персоналу в таких виданнях як: «Бізнес», «Відділ кадрів», «Контракти», «Управління компанією», «Новий маркетинг», «Колесо життя» та ін.

 Співавтор методології бізнес інжинірингу "Концептуальний Менеджмент".

 Керівник із 15-річним стажемДосвід практичної роботи на керівних посадах у мультинаціональних та українських компаніях ("Gillette", "ТЕМДЕ-Україна", ТОВ "ТПК").

 Досвід консалтингової роботи становить понад 17 років (більше 500 тренінгів та 60 консалтингових проектів).

 Співавтор методології "Модель системного управління бізнесом".

 

ЗАДАТИ ПИТАННЯ ТРЕНЕРУ

 

Тренингові клієнти: «МЕТ-АК» (Азейбаржан), Bosh Siemens Home (BSH), ТОВ «Українське зерно», Triplex, Корпорація АТБ, Група компаній «UFC» (ТМ «Водний Світ»), Компанія «Три Стар» (ТМ «Золотий Вік», Кіровоград), УКРПРОДСНЕКГРУП, «Ерідон», «Техніка для бизнесу» (Львів), ТАСКОМБАНК, Представництво компанії «AREC» в Україні (управління нерухомістю), «Ощадбанк», «Кронас», «Агросоюз», ЗАТ «Оболонь», Банк «Еккспрес», ЗАТ «Чумак», «Міжнародні Авіалінії Україні», ЗАТ «Квазар-Мікро Техно», НАСК «Оранта», АБ «Діамантбанк», ТОВ «ТПК», «Львівська пивоварня», «Carlsberg», (ВВН), корпорація «Фані», «Astra Zeneca», «Галицькі Контракти», «Миронівський хлібопродукт» (ТМ «Наша Ряба), СК «Ізобуд», «Автоленд», ЗАТ «ПУМБ», «Євро лізинг», БГ банк, ТД «Пролив» (холдинг «Fish Invest»), ТОВ «Алюсервис», корпорація «Авіто», ТПГ «Рейнфорд», ТД «Ізумруд», ТД «Галка», ЗАТ «Східна торгівельна компанія», представництво «Тчібо Варшава», концерн «Алмі», концерн «Оверлайн», компанія «Сеса», група компаній «21 сторіччя», ТД «Укртатнафта», компанія «Технополіс», «SI Group» (ТМ «Козацька розвага», «Сємки»), Снекекспорт, «Техноопторг», ГК «STYNERGY» (Казахстан) та інші.

 

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ:

«Самоефективність в екстремальних умовах» ←

«Система контролю для власника»

Стратегічна сесія «Стратегія розвитку компанії» 

«Управління дистрибуцією на території» ←

• Семінар-практикум «Як навести порядок в бізнесі та звільнити час власника»

• «Важливе про бізнес-процесний підхід в організації» ← дивитись Презентацію

«Управління продажами як СИСТЕМА»

«Технології активних B2B продажів»

 

МЕТОДИ ТА ЗАПИТИ, ЗА ЯКИМИ ПРОВОДИТЬ КОНСУЛЬТУВАННЯ:

  • Комплексні моделі управління для холдингових структур, побудова роботи керуючих компаній (МСУ);

  • Комплексні моделі управління окремих бізнес-організацій;

  • Медіації – пошук рішень при розбіжностях серед власників чи власники - ТОП-склад;

  • Управлінський аудит стану організації «як є»;

  • Бізнес-аналіз (авторська методика із застосуванням методів М. Портера та Бостонської Консалтингової Групи);

  • Клієнтсько-ціннісний ряд (методика сегментації та визначення потреб StrategicConsultingGroup, Україна);

  • Стратегічна ідея (методика StrategicConsultingGroup, Україна + авторська адаптація конструкторів бачення, місії та цінностей);

  • Стратегія організації (Д.Траут, М.Портер, авторська методика);

  • Система збалансованих показників BSC та Стратегічні карти (Д.Нортон та Р.Каплан, США + авторська адаптація);

  • Бізнес-процесний підхід та Модель бізнес-процесів (М.Хаммер, США, методика StrategicConsultingGroup, Україна);

  • Бізнес-планування та методики звітності;

  • Бізнес-інформаційна система ВІС;

  • Методика нарахування заробітної плати на основі індивідуальних показників KPI;

  • Побудова активного продажу (М.Голубєв, Україна + авторська адаптація);

  • Побудова ефективного та вимірного маркетингу, інтегрованого у бізнес-процеси організації (Ж.Ж.Ламбен, Франція, авторська методика);

  • Після-проектний аудит впровадження моделі системного управління;

  • Бізнес тренінги за авторськими методиками в рамках Школи стратегічного менеджменту, Школи управління та Школи Активного продажу.

 

Методы и запросы, по которым проводит консультирование:

  • Комплексные модели управления для холдинговых структур, построение работы Управляющих компаний (МСУ);
  • Комплексные модели управления для отдельных бизнес-организаций;
  • Медиации – поиск решений при разногласиях среди собственников или собственники-топ-состав;
  • Управленческий аудит состояния организации «как есть»;
  • Бизнес-анализ (авторская методика с применением методов М.Портера и Бостонской Консалтинговой Группы);
  • Клиентско-ценностный ряд (методика сегментации и определения потребностейStrategicConsultingGroup, Украина);
  • Стратегическая идея (методика StrategicConsultingGroup, Украина + авторская адаптация конструкторов видения, миссии и ценностей);
  • Стратегия организации (Д.Траут, М.Портер, авторская методика);
  • Система сбалансированных показателей BSCи Стратегические карты (Д.Нортон и Р.Каплан, США + авторская адаптация);
  • Бизнес-процессный подход и Модель бизнес-процессов (М.Хаммер, США, методика StrategicConsultingGroup, Украина);
  • Бизнес-планирование и методики отчетности;
  • Бизнес-информационная система БИС;
  • Методика начисления зароботная платы на основе индивидуальных показателей KPI;
  • Построение активных продаж (М.Голубев, Украина + авторская адаптация);
  • Построение эффективного и измеримого маркетинга, интегрированного в бизнес-процессы организации (Ж.Ж.Ламбен, Франция, авторская методика);
  • После-проектныйй аудит внедрения модели системного управления;
  • Бизнес тренинги по авторским методикам в рамках Школы стратегического менеджмента, Школы управления и Школы Активных продаж.